Het verhaal van mijn nieuwsbrief

Toen ik net ging ondernemen riep mijn man dat het zo leuk zou zijn als ik een nieuwsbrief zou beginnen. Welja, dacht ik, laat ik dat doen. Dus ik maakte een pagina aan op mijn website, onderzocht welk mailprogramma ik kon gebruiken en begon een nieuwsbrief. Eentje die jammerlijk zou mislukken ;-).

Waarom broodjes smeren beter is dan broodjes smeren

Ben jij weleens van baan veranderd? Ik wel. Ik ben uiteindelijk ook maar gewoon een millenial. Laat me je terugnemen naar het moment dat ik besloot niet langer broodjes te gaan smeren en éindelijk broodjes ging smeren.

Waarom ik op zondagochtend om 06.30 een blog schrijf

Dit weekend is mijn man een weekend naar Polen. Een stedentripje naar een of ander gehucht waar niemand van gehoord heeft, waar niemand per se naartoe wil en waarvan je de naam totaal anders uitspreekt dan je het schrijft.

Mag ik alsjeblieft stoppen met zingen?

Pfoeh, wat zal het geweest zijn? 2012, 2013? Lang geleden in elk geval. Ik stond op het punt om dood te gaan. Zo voelde het. Over een paar uur zou ik namelijk gaan zingen voor een publiek. Optreden noemen ze dat ook wel. Zie dat maar eens te overleven als introverte publieksangsthaas met podiumvrees.

Hoe vaak moet je bloggen?

Of je als zzp’er wilt gaan bloggen, hangt natuurlijk samen met de vraag hoeveel tijd je eraan kwijt bent. Want ook als graag de voordelen van bloggen wilt, moet het natuurlijk wel in je schema passen. Dus wil je weten: hoe vaak moet je bloggen om blogs voor jouw bedrijf te laten werken? Laat ik… Lees verder Hoe vaak moet je bloggen?

Een ode aan de out-of-office

Even lekker met vakantie. Hop, out-of-office aan en gaan! Goede kans dat je niet lang nadenkt over wat je in die out-of-office zet. En da’s zonde, want ook je out-of-office is een contactmoment met je klanten, en dus een kans voor je marketing. Tijd voor een ode aan de out-of-office.  

Een LinkedIn-bedrijfspagina als zzp’er: zo gebruik je ‘m

Jij bent als zzp’er je bedrijf. Jij bedenkt, doet en regelt alles. Klanten krijgen alleen met jou te maken. Hoe jij dingen doet, is de kracht van je bedrijf. Lastig soms, maar voor LinkedIn wel lekker duidelijk. Zonder gedoe rondom een bedrijfspagina, kan je namelijk lekker gewoon vanaf je persoonlijke profiel berichten gaan plaatsen en… Lees verder Een LinkedIn-bedrijfspagina als zzp’er: zo gebruik je ‘m

Ode aan de zzp’er als opdrachtgever

Als je de meeste mensen moet geloven, zijn zzp’ers arme schrapers. Ze werken zich een slag in rondte voor een hongerloontje, zijn nooit bereid om te investeren in hun bedrijf en denken zelf de enige te zijn die de problemen in hun bedrijf op kunnen lossen. Die wil je dus niet als opdrachtgever. Alleen, laat… Lees verder Ode aan de zzp’er als opdrachtgever