Haal alles uit je LinkedIn

Val op bij je ideale klant

LinkedIn: goede kans dat jij als zzp’er nog niet alles uit dit platform haalt. Ga maar eens na: hoe vaak plaats je bijdrages over je werk? Wanneer heb je voor het laatst je profiel bijgewerkt? En hoeveel ben je in contact met anderen? Doe je dat allemaal niet, dan loop je klanten mis. Zo simpel is het. Maar dat weet jij zelf ook wel.

Wat je tegenhoudt is dan ook waarschijnlijk niet dat je denkt dat LinkedIn niet werkt. Je weet eenvoudigweg niet hoe je LinkedIn het beste in kunt zetten. Want wanneer heb je je profiel op orde? Hoe schrijf je bijdrages en vooral waarover? En kan dat ook op een manier die voor jou prettig voelt? That’s where I come in, zoals we in goed Nederlands zeggen.

Samen zorgen we ervoor dat je LinkedIn wél klanten aantrekt. Dat kan op drie manieren:

Jouw profiel als visitekaartje

‘5 mensen bekeken uw profiel’. Oké, en wat dachten ze toen ze je profiel zagen? Als ze niet zagen wat jij voor ze kon doen, als ze niet aangespoord werden verder te klikken naar je website, als ze zich niet herkennen in je omschrijvingen, dan mag ik je feliciteren. Je bent zojuist vijf mogelijke klanten misgelopen.

Daar gaan we wat aan doen. Laat me weten dat jij van je profiel een visitekaartje wilt maken en:

  • Ik loop je profiel na van a tot z. Wat vertelt je profiel? Wat vertelt je profiel niet? Waar laat je kansen liggen?
  • Ik stuur je een stappenplan met hoe je je profiel verbetert en klanten aanspreekt. Van suggesties voor je kopregel tot het presenteren van je werkervaring en diensten.
  • Jij past je profiel aan en klaar is Kees. Laat die profielbezoekers maar komen.

Investering: 165 ex btw

Klanten vinden via je bijdrages

Wist je dat zo’n 99% van de mensen op LinkedIn geen bijdrages schrijft? Da’s goed nieuws voor jou. Want door wél bijdrages te gaan schrijven, val je makkelijk op bij jouw klanten. Of nou ja, makkelijk. Als je weet waar je over kunt schrijven. Klinkt als iets wat je wilt? Luister en huiver.

Wil jij bijdrages die klanten opleveren? Dan heb ik een goed idee. Of meerdere ideeën eigenlijk:

  • We plannen een kennismakingsgesprek van zo’n 1,5 uur (jup, ik wil je leren kennen).
  • Ik bekijk je profiel en laat je weten hoe je er meer uithaalt (zie hiernaast).
  • Ik leun achterover, denk na en maak bij het euroka-moment een lijstje met ideeën voor bijdrages voor je.
  • Jij werkt ze uit wanneer je wilt. Ik lees de eerste vier bijdrages met je mee en geef tips.
  • Publiceren en stralen maar!

Investering: 375 ex btw

Complete cursus voor zzp’ers

Neem het heft in eigen hand. Als zzp’er weet je immers prima hoe je zelf dingen oppakt. Je wilt alleen even iemand die je wegwijs maakt, zodat LinkedIn wat minder voelt als een grote, boze wereld. Kan geregeld worden. Want daarvoor is deze LinkedIn-cursus voor zzp’ers.

Soms met het cursusboek op de bank, soms achter je scherm voor de download. Deze cursus leert je:

  • De zin en onzin van LinkedIn. Er bestaan nog altijd te veel misvattingen.
  • Wat je met een bedrijfspagina kan en hoe je alles uit je persoonlijke profiel haalt.
  • Of een strategie nou wel of geen goed idee is.
  • Waar je op moet letten bij het schrijven van een bijdrage.
  • 12 uitgewerkte ideeën voor bijdrages waar je over kunt schrijven. Kind kan de was doen.

Investering: 44,95 ex btw

“Jessica helpt me LinkedIn op een leuke en goede manier in te zetten voor mijn bedrijf. Ze voelt mij heel erg goed aan. Ik krijg energie van haar en ze weet me altijd weer te enthousiasmeren om zelf te gaan schrijven of iets te bedenken om over te laten schrijven. Ze is een vrolijke, snelle en accurate schrijfster die zich helemaal kan inleven in een doelgroep. Ze weet je boodschap met de juiste humor te vertalen naar een toegankelijke, pakkende tekst.” Olga – Grafisch ontwerper

Twijfel je welk pakket voor jou geschikt is? Mail me! Dan denk ik met je mee 😊.